۱۷ پزشک متخصص به کادر درمان جهرم اضافه شدند


به گزارش وبدا جهرم، شامگاه  روز گذشته ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ در آئین معارفه پزشکان متخصص و فوق تخصص جدید دانشگاه دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه ضمن خوشامد گویی به پزشکان جدید گفت: ۱۷ پزشک متخصص جدید به مجموعه درمانی دانشگاه اضافه شده اند. تمام تلاش ما بر طرف نمودن نیاز های درمانی شهرستان و ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم شریف شهرستان های جهرم و خفر است.

وی با اشاره به زیر ساخت های درمانی در شهرستان جهرم گفت: شهرستان جهرم با داشتن ۲ بیمارستان پیمانیه و استاد مطهری و همین طور با افتتاح بیمارستان جدید ۳۱۳ تخت خوابی بنام سید الشهداء (ع) در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

وی بیان کرد: با افتتاح بیمارستان جدید تخت های فعال بستری در جهرم از ۴۳۰ به ۷۰۰ تخت خواهد رسید.

وی بیان کرد: مرکز تخصصی و فوق تخصصی قلب حاج ابوطالبی و مرکز تخصصی درمان ناباروری حکیم سلمان فارسی  از دیگر زیر ساخت های درمانی در جهرم است که با افتتاح آنها جهرم به یک مجموعه درمانی وسیع با امکانات پیشرفته پزشکی دست خواهد یافت.

وی با اشاره به زیر ساخت های درمانی در شهرستان خفر گفت: ارتقاء زیر ساخت های درمانی در این شهرستان از اولویت های دانشگاه بوده که در راستای آن دو پروژه  بهداشتی و درمانی شامل ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان خاتم النبیاء خفر و ساخت مرکز اورژانس ۱۱۵، کلنگ زنی شد و ساخت آن در حال انجام است. تلاش کردیم تجهیزات مورد نیاز بخش های بیمارستان خفر شامل قلب، زنان و زایمان و .. خریداری و نیاز آن را بر طرف کنیم.

به گفته وی ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان از دیگر دغدغه ها است که در تلاشیم با مهیا کردن امکانات مناسب از لحاظ کمی و کیفی بتوانیم حضور نیروهای متخصص را داشته باشیم.

مهندس شفیعیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم در ادامه مراسم گفت: در سال های اخیر توسعه جهرم در حوزه بهداشت و درمان بسیار چشمگیر بوده است. به طور کلی توسعه در بسیاری از جاها بصورت تدریجی صورت می گیرد اما با بهره برداری رسیدن تعداد بالایی از پروژه های درمانی و بهداشتی در مدت زمان کوتاه، متوجه شده ایم که مدیران و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی جهرم  توجه ویژه ای به این امر داشته که هدف اصلی آنها ارائه بهترین خدمات درمانی به مردم عزیز بوده است. 

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر  جهرم در حوزه درمان حرفی برای گفتن دارد و میزبان حجم قابل توجهی از بیماران از شهرستان ها و استان های مجاور است. 

گفتنی است مراسم معارفه پزشکان جدید دانشگاه با حضور فرماندار ویژه جهرم، رئیس، معاونین و تعدادی از مدیران دانشگاه و مدیران گروه های بالینی در سالن شهید ایرانمنش دانشگاه برگزار شد.


Source link



Source link

Related posts

Leave a Comment