محصولات ما

 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

انواع لکنت شکنهای سفارشی  طبق زمان ثبت سفارش و واریز کامل وجه ، توسط متقاضی و با زمان تحویل 10 روزه خواهد بود 

مبلغ دستگاه بر اساس دلار به نرخ روز محاسبه وواریز خواهد شد .

اطلاعات بیشتر در سایت 

    http://speech-easy.com/%d9%8eour-products/

 

 

 

   DSA 

بدون نیاز به تنظیم متوالی  

 

How does the SpeechEasy Device help people who stutter? 
The device uses auditory altered feedback to create the choral effect, or the perception that one is speaking in unison with others. Choral speaking has long been a method used in therapy to increase fluency or decrease stuttering.

 

چگونه دستگاه SpeechEasy به افرادی که لکنت زبان دارند کمک می کند؟
دستگاه از بازخورد شنیداری تغییر یافته برای ایجاد اثر گروه کر یا درک این که شخص در حال گفتگو با دیگران است استفاده می کند. صحبت کردن کر به مدت طولانی از روشی بوده است که در درمان برای افزایش روان یا کاهش لکنت زبان مورد استفاده قرار می گیرد.

Fluency Enhancer Specifications 


Weight: 140 gr.

Height: 10.7 cm

Width: 7.2 cm

Depth: 3.3 cm

Delay Range: 30 to 200 milliseconds with white noise

Frequency Shift Range: +0.4 to -1.2 Octaves

ویژه افراد با لکنت خفیف با طول دوره  درمان و پروگرام دستگاه سه ماهه

    توضیحات تکمیلی در مورد انواع دستگاههای لکنت شکن  

َour products

 

 

درمان قطعی لکنت زبان

سیاوش عطایی، متخصص گفتاردرمانی در گفتگوی اختصاصی با روزنامه جام جم البرز تاکید کرد ، وفق قانون درمان لکنت زبان در حیطه رشته گفتاردرمانی و متخصصان این رشته است واغلب طول دوره درمان ودوره تثبیت روانی گفتار حدود دو سال می باشد واین ساده انگاری است که با مراجعه هفتگی دو الی سه مرتبه و هر بار نیم ساعت، درمانگر به تنهایی بتواند از پس درمان این اختلال مزمن ، بدون همکاری خانواده برآید .لکنت زبان دارای ویژگی های منحصر به فردی است و معمولا به صورت دوره ای بوده و دوره های بهبود خودبه خود دارد، که با گذشت زمان به سمت تشدید علایم پیش می رود .فرد دچار لکنت زبان در تنهایی و خواندن شعر و آهنگ بسیار روان و سلیس صحبت می کند و بروز لکنت وی بیشتر در برخورد با اشخاص و موقعیت های مختلف می باشد .
معمولاً بهترین سن درمان پیش از دبستان می باشد و توصیه شخصی من در ابتدا از بین بردن عوامل فشار محیطی در خانواده می باشد، زیرا به نظر بنده درمان لکنت نیاز به آگاهی، استمرار و تغییردرخانواده دارد .
گاه دیده شده که با تبلیغاتی از قبیل درمان قطعی لکنت زبان در مدتی کوتاه روبرو می شویم ، که این تبلیغات فریبنده پایه و اساس علمی ندارد زیرا هر روش درمانی از هنگام ارائه تا تأیید در مجامع معتبر،باید مسیر علمی خاصی را جهت ارزیابی علمی و مبتنی بر شواهد طی ‌کند و همه مدعیان درمانهای قطعی از این قاعده مستثنی بوده و خانواده ها باید در این زمینه هشیار باشند.
درمانگری که به درمان لکنت زبان می پردازد حداقل باید پنج تا ده هزار ساعت سابقه کار درمان موثر و کارآمد با افراد دچار لکنت زبان را داشته باشد تا دردرمان با پدیده برگشت لکنت در سنین بالاتر مواجه نشویم. همانطور که قبلا گفته شد درمان پایدار لکنت زبان نیاز به گذشت، حدود دو سال دوره درمان و تثبیت وکنترل دارد که در این بین هستند افراد سود جو غیرمرتبط که با استفاده از روش های گفتاردرمانی اقدام به درمان نمایشی نموده و هزینه های کلانی را به خانواده تحمیل می کنند و سبب ناامیدی خانواده ها از درمان کامل لکنت زبان می گردند .
تا کنون با چه مشکلاتی مواجه شده اید؟
در طول بیست سال سابقه درمان لکنت زبان بارها دیده ام که افراد مبتلا قبل ازمراجعه به گفتاردرمانی از روش هایی مانند طب سوزنی، هیپنوتیزم، شکستن کوزه، خوردن تخم کبوتر و دارو درمانی و… استفاده کرده و در نهایت با مزمن شدن و تشدید علایم لکنت مجبور به مراجعه به آسیب شناسان گفتاروزبان مجرب گردیده اند ، در این بین برخی باورهای اشتباه نیز در بین عوام رایج گشته است مانند اینکه فرزندم ترسید و دچارلکنت شد، ترس و اضطراب می تواند سبب بروزلکنت زبان گردد نه سبب ایجاد آن و در کل اضطراب علت ایجاد اختلال لکنت نیست بلکه در نتیجه آن ایجاد می‌شود و بر شدت آن می‌افزاید و احتمال لحظات وقوع لکنت را افزایش می‌دهد و یا اینکه والدین به ارثی بودن لکنت زبان اشاره می کنند که در اقوام ما وجود دارد، بالتبع اگر کودک شما هم درمان نشود می تواند در آینده همین مورد را عنوان کند .در پایان علت ایجاد لکنت زبان چند فاکتوری بوده و علت واحدی برای آن نمی توان در نظر گرفت به همین دلیل لکنت هر فرد نیز می تواند منحصر به فرد بوده و درمان انحصاری نیز طلب کند .
بعضا مراجعین دچارلکنت زبان که به کلینیک تخصصی بنده مراجعه می کنند از اثرات درمانی دستگاهی به نام لکنت شکن پرس و جو می کنند وطرز کار آن را جویا می شوند که در این مصاحبه به توضیح انواع اصطلاحات رایج در مورد لکنت و دستگاههای لکنت شکن در سراسر دنیا می پردازم :
(AAF)
اصطلاحی است برای شرایطی که سیگنالهای گفتاری به صورت الکترونیکی تغییر پیدا می کنند و در نتیجه گویندگان صدای خودشان را به صورت متفاوتی از حالت طبیعی می شنوند.
شکلهای معمولی که برای تغییر سیگنالهای گفتاری به کار می روند عبارتند از :
1) ماسک شنیداری : MAF
2) تاخیر دربیوفیدبک شنیداری : DAF
3) بیو فیدبک شنیداری به صورت تغییر فرکانس : FAF
در MAF فرد صدای خود را نمی شنود .
در DAF فرد صدای خود را با تاخیر ( معمولا 100تا 1000 میلی ثانیه ) می شنود
و در FAF فرد صدای خود را با فرکانسی بالاتر یا پایین تر از صدای خود (در حدود 1 تا 4/1 اکتاو) زیرتر یا بم ترمی شنود.
روش MAF به علت عدم استقبال ، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد ولیDAF ، FAF و یا ترکیبی از این دوبیشترمورداستفاده واقع می شود. اکثر این ابزارها شامل یک پردازشگر سیگنال ، هدفون و میکروفون داخلی و خارجی می باشند و تکنولوژی بلوتوث هم نیاز به وجود سیم بین پردازشگر و هدفون را برطرف کرده است.
این دستگاها به صورت قابل حمل ، پشت گوشی و داخل گوشی وجود دارند.

 


Fluency Enhancer Specifications 

Weight: 160 gr.                                                                                                      لکنت شکن ورژن 2

Height: 10.7 cm

Width: 7.2 cm

Depth: 3.3 cm

Delay Range: 0  to 300 milliseconds with mini echo

Frequency Shift Range: +0.4 to -1.2 Octaves

     ویژه افراد با لکنت متوسط  با طول دوره  درمان و پروگرام دستگاه  سه تا شش  ماهه


درمان قطعی لکنت زبان


Fluency Enhancer Specifications 

Weight: 135 gr.                                                                                      لکنت شکن

Height: 12.3 cm

Width: 6.1cm

Depth: 1.9cm

Delay Range: 0 to 350 milliseconds with echo

Frequency Shift Range: +0.4 to -1.2 Octaves

 ویژه افراد با لکنت متوسط  تا شدید با طول دوره  درمان و پروگرام دستگاه سه تا  شش  ماهه

توضیحات تکمیلی در مورد انواع دستگاههای لکنت شکن  


مجموعه  همخوان های  فارسی مصور و سخنگو با قابلیت نمایش خودکار

نرم افزار مصور همخوان

اختلالات تولیدی از رایجترین اختلالات گفتاری ، خصوصا در سنین قبل از دبستان می باشد . آسیب شناسان گفتار و زبان در روند درمان این اختلال ، نیاز به فهرستی از کلمات به منظور آموزش و تمرین همخوانهای مختلف دارند . ولی ازآنجا که کودکان در این محدوده سنی قادر به خواندن نیستند و از طرفی هنوز به مراحل رشد انتزاعی نرسیده اند ، تکرار و تمرین به صورت شفاهی باعث خستگی و کم شدن توجه آنها می گردد . لذا ، نرم افزار مصور همخوان ها ، با هدف افزایش دقت و جلب همکاری کودکان در محیط های درمانی و همچنین پیگیری درمان توسط والدین در منزل طراحی و تدوین شده است. این مجموعه شامل 22 همخوان فارسی و ترکیبات طبقه بندی شده آن ها با شش واکه می باشد . شیوه تنظیم و طبقه بندی کلمات بر مبنای جایگاه ظهور آوای هدف ( اول ، وسط ،آخر ) ، تعداد هجا ، ساختمان هجا ، مرز نشینی با واجهای دیگر،  و برخی موارد هم ارائه خوشه های دو همخوانی یا واژه هایی با بیش از یک آوای هدف بوده است

ویژه درمان انواع اختلالات گفتاری بزرگسالان و کودکان ، سکته مغزی – فلج مغزی – ناشنوایی – کم شنوایی  ،کم توانی ذهنی و درمان اختلالات یادگیری و اوتیسم

بدون قفل با ارسال رایگان صدو پنجاه هزار تومان 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

Leave a Comment